مادر مشهدی چهارقلو به دنیا آورد + فیلم خروج قطار باری از ریل در ازنا لرستان (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) تاکید شهید رییسی بر مردمی کردن حفاظت از محیط زیست دستگیری ۲ شکارچی قوچ‌های وحشی در نیشابور| جریمه شکار هر قوچ ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است سقوط خودرو در نیشابور ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصویر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری قاتل مسلح و اعترافات این فرد جانی(۱۱ خرداد ۱۴۰۳) مرگ‌های تلخ در پشت صحنه فیلم‌ها و سریالها | بازخوانی حوادث مرگبار سینمایی ترکیب طب ایرانی و نوین برای ترک سیگار تولد سومین گورخر پارک ملی کویر سمنان گیر کردن پاترول روی ریل، قطار تهران - یزد را متوقف کرد + فیلم دبیر ستاد ملی جمعیت: به دنبال افزایش حق فرزند و همسر برای کارکنان دولت هستیم صفر تا صد قوانین مربوط به «موتورسیکلت‌های پاکشتی» قیمت پیش‌فروش سؤالات امتحان نهایی با ارز دیجیتال اعلام شد! حریق منزل مسکونی در الهیه اطفا شد+تصویر جزییات ریزش ساختمان در گناباد| آواربرداری غیراصولی ۲ کشته بر جای گذاشت (۱۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نیروهای آزاد مدارس غیردولتی بیمه می شوند؟

  • کد خبر: ۳۹۵۶۱
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
نیروهای آزاد مدارس غیردولتی بیمه می شوند؟
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: تمام معلمانی که به‌طور تمام‌وقت در مدارس غیردولتی کار می‌کنند، باید بیمه شوند
به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی درباره بیمه معلمان گفت: تمام معلمانی که به‌طور تمام‌وقت در مدارس غیردولتی کار می‌کنند باید بیمه شوند اگر از این موضوع تخطی شود باید مورد بازخواست قرار بگیرند. معلمی یک شغل نیست اگر آرامش کافی وجود نداشته باشد نمی‌تواند کار کند و این موضوع تأثیر منفی بر روی روحیه دانش‌آموزان و معلمان می‌گذارد.

وی درباره به‌کارگیری معلمان بازنشسته گفت: ۱۰۰ هزار نیروی حق‌التدریس داریم که شروع کارشان قبل از سال ۹۱ بوده است. متعهد هستیم این افراد را به کار بگیریم در برخی از مناطق که نیاز به نیروی کارآمد داریم و نمی‌توانیم نیرو‌ها را تأمین کنیم ممکن است از نیروی بازنشسته استفاده کنیم تا کمبود نیروی خود را جبران کنیم.

حاجی میرزایی درباره رتبه‌بندی معلمان نیز عنوان کرد: معلمان باید در رتبه‌های متفاوتی متناسب با صلاحیت‌های تخصصی، حرفه‌ای و عمومی قرار بگیرند این کار انجام شده و دولت نیز بر این اساس معلمان را در ۵ رتبه تقسیم کرده است.

وی اضافه کرد: برای پررنگ شدن فاصله و امتیازات بین رتبه‌ها، اگر امکانش باشد در سال آینده بودجه بیشتری به آن اختصاص می‌دهیم که این موضوع توجه مجلس را می‌طلبد، تمام معلمان بر اساس صلاحیت از رتبه یک تا پنج رتبه‌بندی شدند و متناسب با این رتبه حقوق آنان متفاوت است.

وی درباره اجرایی شدن سند تحول بنیادین گفت: اجرایی شدن سند تحول نیازمند تحولاتی در آموزش‌وپرورش است تا دانش آموزان را از حافظه محوری به سمت مهارت محوری و تربیت محوری ببرد و آنان را در ۶ ساحت تربیتی رشد دهد.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: برای این منظور نیازمند هستیم برنامه درسی را متناسب با این اهداف تدوین کنیم درگذشته اقداماتی انجام شده که پیش‌نیاز ورود به این مرحله بوده است امسال تا پایان سال راهنمای تولید برنامه درسی برای تمام پایه‌ها تدوین و تصویب می‌شود و براساس آن محتوای آموزشی و بسته‌های یادگیری تغییر پیدا می‌کند.

حاجی میرزایی بابیان اینکه امسال ۲۵ بسته تحولی را استخراج کردیم که ویژگی‌هایی ازجمله شورانگیز مبتنی برتقاضای اجتماعی، نتیجه بخشی در مدرسه و در سطح دانش‌آموز دارد، گفت: ۲۵ بسته تدوین و در دستور کار قرارگرفته است. تلاش داریم تا پایان سال تحصیلی جاری بتوانیم تصویری از اجرایی شدن واقعی سند را داشته باشیم.

وی در بحث جذب نیرو گفت: «امسال ۲۰ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۲۸ هزار نفر از طریق ماده ۲۸، ۲۵ هزار نفر نیز از طریق تبدیل وضعیت جذب آموزش‌وپرورش خواهند شد.
 
مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->